مُهر پایان بر بزرگترین رویداد قرآنی مالزی/ اهدای جوایز با حضور پادشاه
کد خبر: 4094003
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴

مُهر پایان بر بزرگترین رویداد قرآنی مالزی/ اهدای جوایز با حضور پادشاه

آیین اختتامیه شصت و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی شامگاه امروز، دوم آبان با حضور مقامات بلندپایه این کشور از جمله پادشاه مالزی، هیئت داوران، متسابقان و دیگر مسئولان فرهنگی و قرآنی مالزی در سالن همایش‌های کولالامپور(KLCC) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به کوالالامپور، روز ششم و پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی صبح امروز، دوشنبه ۲۴ اکتبر برابر با دوم آبان ماه سال جاری با برپایی مراسم تقدیر از شرکت‌کنندگان در شصت و دومین دوره این رقابت‌ها در هتل محل اسکان متسابقان برگزار می‌شود.

حاجه حکیمه بنت محمد یوسف، مدیر کل اداره توسعه اسلامی مالزی و رئیس کمیته اجرایی و رئیس هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با حضور در این مراسم و اهدای یادبود از شرکت‌کنندگان در این دوره رقابت‌ها تجلیل می‌کند.

در ادامه و شامگاه امروز ساعت 20 به وقت محلی آیین اختتامیه این رویداد بزرگ قرآنی با حضور پادشاه و سایر مقامات مالزیایی، سفرای کشورهای خارجی و دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات در سالن همایش‌های کولالامپور برگزار و از رتبه‌های برتر این دوره رقابت‌ها تجلیل می‌شود.

 اهدای جوایز بخش قرائت مردان، اهدای جوایز بخش قرائت زنان، گرفتن عکس یادبود و مراسم پایانی با حضور پادشاه مالزی از جمله بخش‌های برنامه‌ریزی شده ستاد برگزاری مسابقات در آیین اختتامیه امشب است.

بر اساس شنیده‌ها جایزه نفر اول این دوره مسابقات 4 هزار رینگت مالزی به علاوه یک شمش طلا به ارزش 40 تا 50 هزار رینگت است و تا رتبه پنجم از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha