پیشرفت‌های علمی کشور برگرفته از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4083386
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

پیشرفت‌های علمی کشور برگرفته از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پیشرفت‌های علمی کشور برگرفته از دستاوردهای انقلاب اسلامی و طرح «حامیم» به رسالت‌های دانشجویی پرداخته است.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، ۱۴ شهریورماه، در مراسم اجرای طرح «حامیم» نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: پیشرفت‌های علمی کشور برگرفته از دستاوردهای انقلاب اسلامی و طرح «حامیم» به رسالت‌های دانشجویی پرداخته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ادامه داد: تبیین اهمیت جهاد تبیین در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه توجه به بصیرت‌افزایی و روشنگری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که باید در برابر نقشه‌های حساب شده دشمنان با برنامه و منسجم حرکت شود.

وی افزود: لزوم دفاع فرامرزی از کشور جزو اولویت‌های اساسی است و امروز برای دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور باید پرچم کشور را در عرصه‌های مختلف فراتر از مرزها به اهتزاز درآورد تا تهدیدات دشمنان فرسنگ ها دورتر از کشور خنثی شود که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عاملی ادامه داد: کار جهادی به عنوان رمز موفقیت کشور در برهه فعلی بوده و برای رسیدن به قله‌ها و فتح الفتوح در عرصه‌ های مختلف باید با روحیه انقلابی، جهادی کار شود چراکه امروز با کار وظیفه‌ای نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: تحقیر علمی یکی از عوامل قیامت ملت ایران در برابر طاغوت است به طوری که ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی از علم و فناوری بهرمند نبودند امام در سایه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی علی رغم شدید ترین تحریم ها و محاصره های علمی و اقتصادی در استانه فتح قله های علمی جهان و فناوری هستیم.

عاملی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و جهاد علمی جوانان این مرز و بوم و ایثار رزمندگان اسلام، ایران اسلامی به الگوی مقاومت و پیشرفت در جهان تبدیل شده و در جنگ نرم دشمنان، مقابله با جنگ روحی و روانی دشمنان مهم و اساسی است.

وی بیان کرد: باید تبیین و روشنگری در محیط‌های دانشجویی در جامعه انجام یابد تا بتوانیم با پایان تاریکی به روشنایی برسیم و در این جنگ مهم و تاریخ‌ساز سربلند خارج شویم.

انتهای پیام
captcha