روز بدون فوتی کرونا در اردبیل ثبت شد
کد خبر: 4077033
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل ثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۶۳ بیمار به دلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۸ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۴ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی به دلیل کرونا در استان ثبت نشده است.

کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان‌اردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ۱۸ مردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۰ نفر به بیمارستانها و ۲۸ نفر به مراکز بهداشتی بصورت سرپایی مراجعه داشته و ۲۰ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۶۳ بیمار به دلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۸ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۴ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی به دلیل کرونا در استان ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌شود از عادی‌انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

محمدیان‌اردی تصریح کرد: همچنین افرادیکه بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتما جهت تزریق واکسن به مراکز اعلام شده مراجعه نمایند.

انتهای پیام
captcha