۳ فوتی کرونایی در استان اردبیل ثبت شد
کد خبر: 4074733
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

۳ فوتی کرونایی در استان اردبیل ثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل گفت: ۴۸ بیمار بدلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری هستند که متاسفانه روز گذشته ۳ نفر دیگر از هم استانی‌های عزیز فوت کرده و هم اکنون ۹ بیمار در بخش ICU کرونا بستری هستند و ۷ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان‌اردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، نهم مردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۲ نفر به بیمارستانها و ۲۸۷ نفر به مراکز بهداشتی بصورت سرپایی مراجعه داشته و ۱۴ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۸ بیمار بدلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری هستند که متاسفانه روز گذشته ۳ نفر دیگر از هم استانی‌های عزیز فوت کرده و هم اکنون ۹ بیمار در بخش ICU کرونا بستری هستند و ۷ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و همچنین افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتما جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

محمدیان‌اردی ادامه داد: انتظار داریم مردم از عادی‌انگاری این ویروس به جد خودداری کنند چرا که در حال حاضر شاهد شروع فوتی‌ها در استان هستیم و در صورت ادامه عادی‌انگاری‌ها میزان فوتی‌ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha