سوگواری دهه نخست محرم با ویژه‌برنامه رادیویی «نفس مطمئنه» + صوت
کد خبر: 4075099
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

سوگواری دهه نخست محرم با ویژه‌برنامه رادیویی «نفس مطمئنه» + صوت

یکی از ویژه‌برنامه‌های محرمی رادیو قرآن « نفس مطمئنه» است که به صورت زنده طی 12 شب نخست ماه سوگواری امام حسین(ع) به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه «نفس مطمئنه» از جمله برنامه‌های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) است که در قالب هیئتی در استودیوی رادیو قرآن از شب اول محرم به مدت ۱۲ شب، ساعت ۲۱ به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه ۵۰ دقیقه‌ای با پخش جدیدترین و به روزترین مداحی‌ها، معرفی شخصیت‌ها و وقایع مرتبط با جریان کربلا در 10 شب نخست محرم، سامانه پیام کوتاه 30000100 و نظرات و دیدگاه‌ها مخاطبان مشارکت‌کننده در این سوگ سرود رادیویی، فرازهایی از تلاوت‌ها، پخش مرثیه‌هایی از پیر غلامان و حضور میدانی حامد رشید سادات در هیئات مذهبی و پخش گزارش‌های مرتبط و کارشناسی برنامه با سعید طاوسی مسرور، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تاریخ از جمله آیتم‌های این برنامه است.

این ویژه‌برنامه‌ شامگاه گذشته، 9 مردادماه به آشنایی با حضرت رقیه(س) سه‌ساله کربلا(که سومین روز محرم‌الحرام با نام ایشان نامگذاری شده است)، پخش مداحی‌های مرتبط، پخش مرثیه‌خوانی حاج رمضان علی شیدا و حضور میدانی در هیئت مذهبی مسجد گیاهی تجریش(هیئت متوسلین به حضرت سکینه(س)) و تأکید علی الفت، قاری ممتاز کشورمان بر اهمیت تلاوت‌قرآن در مجلس اهل‌بیت(ع) و کارشناسی برنامه با سعید طاوسی مسرور، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تاریخ همراه بود.

کد

یادآور می‌شود، «نفس مطمئنه» ویژه‌برنامه‌ای از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده و گویندگی رضا خضرایی از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha