توسعه جامعه قرآنی به اجرای برنامه‌های اثربخش نیازمند است
کد خبر: 4072623
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

توسعه جامعه قرآنی به اجرای برنامه‌های اثربخش نیازمند است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما در توسعه جامعه قرآنی به اجرای برنامه‌های اثربخش نیازمندیم و قطعاً در این مسیر آنچه که مهم به نظر می‌رسد جریان تبیین و آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه است تا بسترها و زمینه‌های تحولی به شکل مطلوب فراهم آید.

قاسم جعفرزاده تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، یکم مردادماه، در نخستین نشست منطقه‌ای رؤسای هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان و رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها در اردبیل اظهار کرد: رؤسای دارالقرآن‌ها به همراه رؤسای هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان در استان اردبیل گرد هم آمدند تا همفکری و تعامل مثبتی را با هدف ارتقای برنامه‌های قرآنی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این نشست سیاست‌های کلان قرآنی کشور در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد تا سازمان تبلیغات اسلامی که نهاد تبلیغ دینی است، بتواند در مسیر صحیح و اهداف تعریف شده، گام‌های اساسی را بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حوزه قرآنی برای تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه توصیف کرد و گفت: در دوره تحول سازمان تبلیغات اسلامی تلاش بر این است تا با نگاه وحدت‌آفرین و وحدت‌بخش نارسایی‌ها برطرف و زمینه تلألو اندیشه‌ها و آرمان‌های قرآنی را در جامعه شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: ما در توسعه جامعه قرآنی به اجرای برنامه‌های اثربخش نیازمندیم و قطعاً در این مسیر آنچه که مهم به نظر می‌رسد جریان تبیین و آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه است تا بسترها و زمینه‌های تحولی به شکل مطلوب فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با پیشنهاد استان اردبیل قرار است روزهای پنجشنبه در ادارات جلسات تفسیر قرآن برگزار شود تا اصلاح‌گری در امور اداری را با آگاه‌سازی نیروهای انسانی شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام
captcha