خانواده‌های اردبیلی که بی‌هیچ امکاناتی در یک چادر گذر عمر می‌کنند
کد خبر: 4072463
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

خانواده‌های اردبیلی که بی‌هیچ امکاناتی در یک چادر گذر عمر می‌کنند

این روزها در استان اردبیل وضعیت اسفبار خانواده‌هایی در فضای مجازی در حال انتشار است که دل هر انسانی را می‌لرزاند، شرایطی بسیار سخت و دردناک در گوشه‌های همین شهر که نیازمند ورود جدی مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط است.

محرومیت در گوشه کنار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، این روزها در استان اردبیل وضعیت اسفبار خانواده‌هایی در فضای مجازی در حال انتشار است که دل هر انسانی را می‌لرزاند، شرایطی بسیار سخت و دردناک در گوشه‌های همین شهر که نیازمند ورود جدی مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط است.

مورد اول مربوط به زندگی 4 نفره خانواده اردبیلی با یک فرزند معلول در چادر است که یکی از خبرنگاران استان در گذر منطقه محروم جیرال اردبیل به صورت تصادفی با یک صحنه دردناکی مواجه شده است.

خانواده ای 4 نفره که چندین ماه است در چادر و بدون هیچ امکاناتی اعم از حمام و سرویس بهداشتی گذر عمر می‌کنند و دردناک‌تر اینکه هزینه این خانواده با یک فرزند معلول و همراه با عروس، بر عهده مادری 50 ساله است.

به خصوص در استان اردبیل که زمستانی سخت و طاقت فرسا در انتظار این خانواده است و مشخص نیست یخبندان زمستان چه بلایی می‌تواند برسر این خانواده‌ها بیاورد.

و مورد دوم وضعیت  اسف‌بار زندگی خانواده‌ای در یکی از محلات اردبیل است که در یک مغازه استیجاری حدود چهارمتری فاقد هرگونه امکانات و سرویس بهداشتی با دو فرزند زندگی می‌کنند و در بحران جدی قرار دارند.

رسانه‌ها می‌توانند به برکت قدرت و جایگاه و رسالت خود، نقش تاثیرگذار دو سویه‌ای بین مردم و مسئولان ایفا کنند و برکات وجود مدیران رسانه‌ای دلسوز نیز در این بین خطیر و غیرقابل انکار است.

هر چند سریعا دستگاه قضایی استان برای بررسی وضعیت ورود پیدا کرده اما امری لازم و ضروری است تا نظارت و بررسی سایر دستگاه‌های اجرایی نیز مبنای کار باشد.

انتظار می‌رود مسئولان استانی نظارت جدی به گوشه‌های شهر هم داشته باشند چرا که بی‌شک وضعیت‌های مشابهی در سراسر استان با این شرایط وجود دارد که به خاطر حفظ آبرو صدایشان را در نمی‌آورند.

انتهای پیام
captcha