150 هزار وسیله توانبخشی به معلولان استان اردبیل اهدا شد
کد خبر: 4105475
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

150 هزار وسیله توانبخشی به معلولان استان اردبیل اهدا شد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در طول یک سال گذشته 150 هزار تجهیزات و وسیله توانبخشی به معلولان استان اهدا شده است.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، ۱۷ آذرماه، در مراسم اهدای تجهیزات توانبخشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اردبیل به معلولان اظهار کرد: حمایت از قشر معلولان در عرصه های مختلف اولویت اساسی است و در طول یک سال 150هزار تجهیزات توانبخشی به معلولان استان اهدا شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته معلولان گفت: 45 واحد مسکن امسال برای معلولان استان احداث وتحویل داده شده است و12 واحد مسکن هم برای خانواده های دو معلوله دراستان احداث و 27هزار معلول دراستان تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات مختلفی به این قشر ارائه می َشود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان در حمایت از معلولان استان گفت: این ستاد در توزیع بسته های معشیتی و مرغ و گوشت و تجهیزات توانبخشی پیشگام بوده است.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز گفت: دستگاه خدمات رسان باید برای حمایت از معلولان ودرک شرایط آنها خدمات ویژه ای ارائه کنند.

وی اقدامات انجام شده در حمایت ازمعلولان و ساماندهی آنها توسط بهزیستی استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: باید خدمات دهی به این قشر در بخش های مختلف ارتقا یابد.

افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل نیز از توزیع 5 تن مرغ وگوشت بین معلولان استان خبر داد وگفت: 250 وسیله توانبخشی هم در قالب پویش ملی مثبت حرکت به معلولان استان اهدا شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از تجهیزات اهدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان به معلولان که در قالب دومین سال پویش ملی حرکت مثبت بوده رونمایی و از تعدادی از کارآفرینان و معلولان تجلیل شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹
0
0
بهزیستی هیچ کاری نمیکنه
captcha