هسته‌های علمی بسیج دانشجویی جوابگوی تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی هستند
کد خبر: 4063643
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

هسته‌های علمی بسیج دانشجویی جوابگوی تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی هستند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هسته‌های علمی بسیج دانشجویی می‌توانند با انجام کارهای علمی و پژوهشی خود جوابگوی تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی باشند.

تجلیل از دانشجویانبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۱ خردادماه، در آیین تجلیل از 152 جهادگر و گروه‌های برتر قرارگاه دانشجویی عهد خدمت بسیج دانشجویی استان اردبیل اظهار کرد: تجلیل از خدمات جهادگران دانشجو کمترین کاری است که می‌توان در ازای خدمات همه جانبه و مخلصانه دانشجویان به مردم در مناطق کم برخوردار انجام داد.

وی به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در اولین سال از قرن جدید  یک نام‌گذاری هوشمندانه است، بنابراین همه دانشگاهیان برای رشد و اعتلای همه جانبه جامعه  باید پای کار بیایند.  

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، به بیان انتظارات از جوامع علمی به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال پرداخت و گفت: هسته‌های علمی بسیج دانشجویی می‌توانند با انجام کارهای علمی و پژوهشی خود جوابگوی تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی باشند.

وی بیان کرد: از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود تا با تلاش‌های خود در بحث تبدیل فناوری به ثروت کارهای ارزشمندی را از خود به یادگار بگذارند.

امیرمهدی ایقانی، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جهادی دانشجویان در سال گذشته گفت: 145 جهادگر در قالب 17گروه جهادی از دانشگاههای شهرستان اردبیل و گرمی در قرارگاه عهد خدمت فعالیت داشتند.

وی به آیین تجلیل از جهادگران دانشجوی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مراسم از ۱۵۲ جهادگر شامل جهادگران عهد خدمت و دانشجو معلمان فعال در طرح جهاد تربیتی تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha