طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4056227
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد اردبیل اجرا می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال و ریشه‌کن کردن بیکاری، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با استانداری اردبیل برای اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد استان از طریق بنیاد برکت همکاری خواهد کرد.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، در نشست با مسئولان استانی و کشوری در اردبیل، اظهار کرد: حمایت از ساخت ۲۱ واحد خانه پزشک، مشارکت ۵۰ درصدی در تبدیل تمامی مدارس کانکسی استان به ساختمان، افزایش سهم اشتغال استان از طریق بنیاد برکت و مشارکت در تکمیل خانه‌های بهداشت نیمه‌تمام از جمله تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان اردبیل است.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با استانداری اردبیل برای اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد استان از طریق بنیاد برکت همکاری خواهد کرد.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در ادامه گفت: اقتصاددانان آگاه و دلسوز کشور برای مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها اجماع داشته و اجرای این طرح را به نفع مردم و کشور می‌دانند.

وی اظهار کرد: ارائه اطلاعات و تحلیل روشن، دقیق و شفاف به مردم در زمینه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قطعا با استقبال مردم مواجه شده و باعث موفقیت طرح می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: هیچ یک از نخبگان اقتصادی آگاه کشور مخالف این طرح نیستند و همه اضلاع نظام و نخبگان و اقتصاددانان برای اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی اتفاق نظر دارند.

قاسمیان از فعالان رسانه‌ها، نخبگان، روحانیون، اساتید، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه خواست در راستای تحقق برنامه‌های مهم اقتصادی دولت و همراه‌سازی افکار عمومی با این برنامه‌ها به جهاد تبیین بپردازند و روشنگری کنند.

انتهای پیام
captcha