آغاز ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در اردبیل
کد خبر: 4052388
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

آغاز ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در اردبیل

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در اردبیل آغاز شده است.

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبیبه گزارش ایکنا از اردبیل، خیراله عزیزی، مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، پنجم اردیبهشت‌ماه، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در استان اردبیل، اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در شعب اخذ رأی با حضور پررنگ و فعال رؤسای هیئت‌های مذهبی استان اردبیل از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

وی، از آغاز ثبت‌نام از مسئولین هیئت‌های مذهبی در این انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی استان اردبیل می‌توانند جهت ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک شناسایی از ۴ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه به ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل مراجعه کنند.

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، ادامه داد: تشکیل جلسات ماهانه، رصد و رسیدگی به مسائل و انتقال مشکلات هیئت‌ها به سازمان، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌ها و بازرسی‌های به عمل آمده، بهره برداری از ظرفیت هیئت‌ها مذهبی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله وظایف شورای هیئت‌های مذهبی استان اردبیل است.

عزیزی اظهار کرد: در استان اردبیل یک هزار و ۱۰۰ هیئت مذهبی وجود دارد که از این تعداد ۶۰۰ هیئت مذهبی به صورت دائمی و مستمر به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و دینی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha