روستای قرآنی اندبیل خلخال از بسته حمایتی مالی بهره‌مند شد
کد خبر: 4052039
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
با هدف توانمندسازی برنامه‌های قرآنی؛

روستای قرآنی اندبیل خلخال از بسته حمایتی مالی بهره‌مند شد

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: روستای قرآنی اندبیل خلخال از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از بسته حمایتی مالی بهره‌مند شد تا بتواند توانمندسازی برنامه‌های قرآنی را رقم بزند.

روستای قرآنی اندبیل خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری،‌ معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، چهارم اردیبهشت‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: بسته حمایتی برای توانمندسازی برنامه های قرآنی روستای ملی قرآنی اندبیل از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واریز شده است.

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: این بسته حمایتی شامل 75 میلیون تومان است که امیدواریم با هزینه کرد این مبلغ برنامه های قرآنی در این روستای منتخب قرآنی ملی افزایش یابد.

این مقام مسئول افزود: سال گذشته روستای اندبیل از استان اردبیل با توجه به فعالیت های قرآنی به عنوان روستای ملی قرآنی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته شده و این روستای قرآنی در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های متنوع قرآنی با حضور اهالی روستا با شکوه خاص برگزار می‌کند و جزءخوانی قرآن کریم جزو اولویت این برنامه‌های قرآنی است.

وی افزود: حمایت از چنین روستاهای قرآنی در کشور می‌تواند به پرورش استعدادهای قرآنی شود که این مهم از توصیه‌های مقام معظم رهبری برای پرورش استعدادهای قرآنی است.

انتهای پیام
captcha