برگزاری مراسم شبی با قرآن در شهرستان گرمی
کد خبر: 4052445
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

برگزاری مراسم شبی با قرآن در شهرستان گرمی

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان گرمی گفت: مراسم معنوی گلشن وحی شبی با قرآن با حضور خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران، حافظان و قاریان قرآن کریم در شهرستان گرمی برگزار شد.

برگزاری مراسم شبی با قرآن در شهرستان گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود طوماری، رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان گرمی، چهارم اردیبهشت‌ماه، از برپایی مراسم معنوی گلشن وحی در گرمی خبر داد و اظهار کرد: مراسم معنوی گلشن وحی شبی با قرآن، با حضور خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران، حافظان و قاریان قرآن کریم در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: شهدا در طول زندگی خود همواره به سیره اهل‌بیت(ع) و قرآن‌کریم تمسک کردند و این عزیزان با شناختن معارف دینی و قرآنی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و با شکست دادن دشمنان از ارزش‌های اسلام حراست کردند.

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان گرمی گفت: ایجاد فضای معنوی، استفاده از برکات ماه مبارک رمضان و تقویت استعدادهای قرآنی، ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگران از اهداف برگزاری مراسم گلشن وحی است.

طوماری بیان کرد: هر چقدر آموزه‌های دینی و قرآنی در سطح جامعه گسترش یابد، قشر‌های مختلف مردم به ویژه جوانان در مسیر احیای دین و آرمان‌های شهدا گام برمی‌دارند تا همانند شهیدان عاقبت به خیر شوند.

انتهای پیام
captcha