100 برنامه قرآنی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4031481
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

100 برنامه قرآنی در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، از اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

عزیز صابر تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز صابر، رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ششم بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، به نقش تعالیم قرآنی در شکل‌گیری انقلاب اشاره و اظهار کرد: در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی این نعمت بزرگ را گرامی داشته و برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نقش بی‌بدیل قرآن در تبلور انقلاب، برنامه‌های مختلفی اجرا خواهیم کرد.

وی، اتحاد و همبستگی را درس بزرگ قرآن برای مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: مسلمان، امت واحدی هستند که در برابر مستکبران و کفار استقلال خود را حفظ کرده و با تکیه بر وحدت اسلامی و نیروی ایمان خود همواره پیروز و سربلند شدند که نمونه‌ای از آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، برگزاری محافل انس با قرآن، مراسم و همایش قرآنی، تجلیل از حافظان قرآن، برپایی نمایشگاه قرآنی در روستای قرآنی اندبیل خلخال، برگزاری گفتمان‌های دینی و مسابقات قرآنی را از برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha