پناه بردن به قرآن و عترت تنها راه نجات جهان امروز است
کد خبر: 4050320
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

پناه بردن به قرآن و عترت تنها راه نجات جهان امروز است

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز جهان به تعبیر رهبر معظم انقلاب گرفتار جهالت مدرن است و تنها راه نجات بشریت پناه بردن به قرآن و عترت است.

جت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 28 فروردین‌ماه در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن در استان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه تقرب الهی است و ذکر انسان را به این قرب و منزلت نزدیک می‌کند.
 
قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ذکر یکی از نام‌های قرآن و به معنای یاد است، تصریح کرد: ذکر وسیله‌ ارتباط است و خداوند قرآن را نازل کرد تا ما با قرآن به او نزدیک شویم و اگر می‌خواهیم با خدا ارتباط داشته باشیم باید به یادش باشیم.
 
وی افزود: آنقدر نزول قرآن عظمت دارد که خداوند آن را در شب قدر نازل کرد و حتی رمضان را با قرآن معرفی می‌کند و روزه گرفتن هم از راه‌های قرب الهی است و برای خالص شدن باید روزه گرفت.
 
نوفرستی با اشاره به اینکه رمضان، ماه نزول قرآن و دعوت به ضیافت الهی برای نزدیکی به خداوند است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند کتاب انقلاب ما قرآن است و اگر انقلاب کردیم برای پیاده کردن قرآن بوده و لذا آخرین سفارش معمار انقلاب در وصیت‌نامه خود باز هم سفارش خاتم نبیین(ص) مبنی بر تمسک به قرآن و عترت است.
 
قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امروز جهان به تعبیر رهبر معظم انقلاب گرفتار جهالت مدرن است و تنها راه نجات بشریت پناه بردن به قرآن و عترت است.

انتهای پیام
captcha