سیزدهمین نمایشگاه قرآن در خراسان‌جنوبی افتتاح شد
کد خبر: 4050317
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

سیزدهمین نمایشگاه قرآن در خراسان‌جنوبی افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌جنوبی همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه جماران بیرجند افتتاح شد.

محمود رمضانی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود رمضانی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 28 فروردین‌ماه در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌جنوبی که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه تا دوم اردیبهشت‌ماه همه روزه از ساعت 17:30 تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور ناشران بومی و غیر بومی در نمایشگاه قرآن، ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۰ غرفه شامل انجمن خوشنویسان، ملزومات عفاف و حجاب، کودک و نوجوانان، فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب به تیراژ ۱۲ هزار جلد به نمایش گذاشته شده است، بیان کرد: محصولات عرضه شده در سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود که ۲۰ درصد این تخفیفات از طریق فروش بن کتاب و ۱۰ تا ۲۰ درصد نیز تخفیف انتشاراتی است.

رمضانی با بیان اینکه در این نمایشگاه متقاضیان می‌توانند از آموزش رایگان وبلاگ‌نویسی و نشست‌های تخصصی در فضای مجازی برخوردار شوند، گفت: همچنین آموزش قرآن، نشست‌های تخصصی، برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن و نماز پیش‌بینی شده و هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی خراسان‌جنوبی نشست‌هایی تخصصی را برگزار خواهند کرد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: عضویت رایگان کتابخانه‌ها و حامی یابی با همکاری کتابخانه‌های استان و کمیته امداد در محل نمایشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha