پیشگیری از خشونت، سرقت، طلاق و اعتیاد؛ اولویت دستگاه قضائی اردبیل در سال جدید
کد خبر: 4046604
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

پیشگیری از خشونت، سرقت، طلاق و اعتیاد؛ اولویت دستگاه قضائی اردبیل در سال جدید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل با محوریت پیشگیری از جرائمی همچون خشونت، سرقت، طلاق و اعتیاد ماموریت خود را انجام خواهد داد.

جلال آفاقی معاون دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، ۱۵ فروردین‌ماه، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل، اظهار کرد: موضوعات اولویت‌دار دادگستری استان اردبیل در سال جدید مشخص شده و دستگاه قضائی با محوریت پیشگیری از جرائمی همچون خشونت، سرقت، طلاق و اعتیاد ماموریت خود را انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: موضوعات اولویت‌دار دادگستری استان اردبیل جزو ماموریت‌های مهم دستتگاه قضائی استان اردبیل است که در این زمینه با پای‌بندی به اصول و رعایت قوانین و مقررات به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم است که از اهم وظایف آحاد جامعه است که این موضوع امری مهم و حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل ادامه داد: پیشگیری از برنامه‌های فرهنگی به عنوان راهکارهای مهم و اولویت‌دار محسوب می‌شود که به همین منظور پایبندی به اصول و رعایت قوانین و مقررات برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم در دستور کار قرار گرفته است.

آفاقی ادامه داد: نقش سازمان‌ها و متولیان فرهنگی امری بسیار حائز اهمیت و ضروری است که در این زمینه دستگاه قضائی به عنوان خاستگاه‌های جرائم و آسیب‌ها در دستور کار است که از وظایف و کارکردهای مهم و اصلی فرهنگ و ساختارهای فرهنگی است که در این زمینه شناسایی علت‌ها امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: در ماموریت پیشگیری سال جدید به عنوان موضوعات اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را در حوزه تامین امنیت پایدار به حداقل برسانیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha