رشادت‌های رزمندگان در تاریخ و حافظه ملت ثبت شده است
کد خبر: 4035088
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

رشادت‌های رزمندگان در تاریخ و حافظه ملت ثبت شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: ایثارگری و رشادت‌های جانبازان و رزمندگان اسلام به عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت در تاریخ این کشور و حافظه ملت ثبت‌ شده و دیدار با آنان مایه افتخار و سربلندی است.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۰ بهمن‌ماه، در دیدار با جانباز 25 درصدی «روح‌اله مهرکیا» در اردبیل، اظهار کرد: تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای ما یک اولویت اساسی بوده و ایثارگری و رشادت‌های جانبازان و رزمندگان اسلام به عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت در تاریخ این کشور و حافظه ملت ثبت‌ شده و دیدار با آنان مایه افتخار و سربلندی است. 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سایه جانفشانی شهدا و جانبازان و صبر خانواده‌هایشان به پیروزی رسید و زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار از عزیزان ایثارگر کمتر از شهادت نیست و بایستی همواره یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

نوری، با قدردانی و تکریم از همسر و مادر شهیدان فولادی گفت: دیدار از خانواده‌ای که هم همسر و هم فرزند خود را تقدیم حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند، مسئولیت مسئولین را در قبال چنین ایثارهایی سنگین‌تر می‌کند و آنهایی که در هر پست و مقامی و هرجایگاهی این خون‌های پاک را نادیده می‌گیرند مسلما هم در این دنیا رسوا می‌شوند و هم بنا به وعده خداوند عذاب دردناکی در قیامت منتظر آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیان کرد: مردم در طول مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل شکنجه‌ها و شهادت‌ها در زندان‌های مخوف ساواک مقاومت کردند.

نوری خاطرنشان کرد: در ایام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم در طول دفاع مقدس قدرت‌های شرق و غرب جهان از رژیم پهلوی و متجاوزین بعثی حمایت می‌کردند اما با درایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حمایت مردم و حضور آنها در راهپیمایی‌ها و جبهه‌های جنگ دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و امروز به واسطه همان ایثارگری‌ها و خون پاک شهدا انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر قدرتمند و با ثبات‌تر شده است.

انتهای پیام
captcha