تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل
کد خبر: 4034525
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل2 با هدف حضور مشاوران در این مرکز به منظور افزایش ظرفیت و توانمندی‌های واحدهای تولیدی تکمیل می‌شود.

محمد اهلی مدیرعامل شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۸ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: هزینه‌ کردن برای مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است و آموزش و مشاوره راه روشنی را در پیشروی بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهد و آنها را تبدیل به شرکت‌هایی توسعه یافته و دانش‌بنیان می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر به منظور ارتقای سطح دانش و ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی، مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل به بهره‌برداری رسیده و احداث مرکز دوم در شهرک صنعتی اردبیل(۲) نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: این مرکز با مساحتی در حدود ۱۳۰۰ مترمربع و در ۴ طبقه اجرا خواهد شد که تکمیل آن به اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

اهلی، تکمیل این ساختمان را یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به اردبیل برشمرد و افزود: خوشبختانه در جریان سفر رئیس‌جمهور، تکمیل این ساختمان مورد تاکید قرار گرفت و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۱۱ میلیارد ریال از این محل به منظور تکمیل ساختمان اختصاص یافته که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با تخصیص اعتبارات مصوب شده در سال آتی، این ساختمان تکمیل و در اختیار مشاورین حوزه صنعت قرار داده شود تا زمینه خدمات رسانی به واحدهای تولیدی تسهیل شود.

انتهای پیام
captcha