برگزاری پویش «پرچم افتخار به نام شهید اقتدار» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4033864
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

برگزاری پویش «پرچم افتخار به نام شهید اقتدار» در آذربایجان‌غربی

پویش «پرچم افتخار به نام شهید اقتدار» در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی با حضور مسئولان و فرزندان شهدا برگزار شد.

مهدی فعال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، 16 بهمن در مراسم برگزاری پویش «پرچم افتخار به نام شهید اقتدار» اظهار کرد: این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران که به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پویشی و مشارکت مردم همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.

وی افزود: این پویش سبب می‌شود که حس انقلاب در مردم تازه‌تر شده و برای عموم نیز جذابیت خواهد داشت و امیدواریم مشارکت خوبی را شاهد باشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد هویت ملی، محور این پویش در نظر گرفته شده و از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و عموم مردم برای پیوستن به پویش «پرچم افتخار به نام شهید اقتدار» و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر در منازل خود در ایام دهه مبارک فجر دعوت می‌شود.

 فعال بیان کرد: مقام معظم رهبری درباره گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط همه اقشار ملت و «نصب و اهتزاز پرچم» فرمودند: «در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌اى پرچم بزنید، پرچم جمهورى اسلامى را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامى مى‌دارد»، از مردم ایران به خصوص کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌شود که از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ #پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز منتشر کنند.

وی ادامه داد:  شهدا پرچم‌های افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند و امروز در چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به یاد و نام شهدا برافراشته می سازیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خدمت به خانواده شهدا توفیق عظیمی است که خداوند به ما عنایت فرموده و باید به این مهم افتخار کرده و قدردان آن باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بزرگترین کار خیر خدمت به بهترین قشر یعنی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که باید در این راه جهاد کرده و برای این اعتقاد از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نکنیم و همه در مقابل خانواده‌های معظم شهدا مدافع حرم، ایثارگران مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آن‌ها ادا کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

 

انتهای پیام
captcha