امدادرسانی به 8312 نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک اردبیل
کد خبر: 4032690
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

امدادرسانی به 8312 نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، از امدادرسانی به 8312 نفر حادثه دیده در برف و کولاک اخیر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، خبر داد.

امدادرسانی به 8312 نفر حادثه دیده در برف و کولاک اخیر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۱۱ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: از 24 دی تا 9 بهمن، قرمز و سفیدپوشان این جمعیت در محورهای مواصلاتی استان به 1572 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

وی، با اشاره به اسکان اضطراری 705 نفر در محورهای مواصلاتی استان، افزود: در این مدت 813 بسته غذایی و 51880 قرص نان در بین افراد در راه مانده و روستاهای گرفتار شده در برف و کولاک توزیع گردیده که بخشی از این اقلام با استفاده از بالگرد در روستاهای صعب العبور و مسدود شده توزیع شده است.

این مسئول، با بیان اینکه در این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان از 14 عملیات اورژانس پشتیبانی کرده اند، ادامه داد: به دلیل صعب‌العبور بودن روستاها نجاتگران این جمعیت با همکاری عوامل اورژانس اقدام به انتقال 7 زن باردار ، 4 بیمار دیالیزی، 3 مصدوم با شکستگی پا و یک بیمار به مراکز درمانی کرده‌اند.

ضربی گفت: در این حوادث 94 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب 334 نفر/ روز و بکارگیری 47 دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان شتافته‌اند.

انتهای پیام
captcha