جشنواره فرهنگی و هنری «بچه‌های مسجد» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4031260
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

جشنواره فرهنگی و هنری «بچه‌های مسجد» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: جشنواره فرهنگی هنری «بچه های مسجد» استان اردبیل، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با مشارکت نهادهای فرهنگی استان برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی و هنری «بچه‌های مسجد» به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، پنجم بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «بچه های مسجد» به مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر با مشارکت نهادهای فرهنگی استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: این جشنواره در 6 محور نماز و مسجد کانون انقلاب اسلامی، نماز و خانواده انقلابی، استعانت از نماز در مبارزه با طاغوت، نماز و مسجد دژهای محکم مبارزه با طاغوت، نماز و زمینه‌سازی ظهور و نماز در عصر غیبت است.

این مقام مسئول یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های شعر، نقاشی، خاطره‌نویسی، خوشنویسی با موضوع آیات و احادیث مرتبط با نماز و مسجد، عکاسی، قصه‌گوئی و موشن‌گرافی در این جشنواره شرکت کنند.

سقاء خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه به نشانی bachehhayemasjed@gmail.com ارسال کنند.

وی، با اشاره به اینکه به برگزیدگان جشنواره جوایز ارزنده و نفیس اهداء خواهد شد، افزود: نتایج و اسامی برگزیدگان جشنواره 10 اسفندماه همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) اعلام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تاکید کرد: این برنامه فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد اقامه نماز استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان، اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha