تلفیق فضاسازی حوزه مهدویت و انقلاب اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد
کد خبر: 4030443
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

تلفیق فضاسازی حوزه مهدویت و انقلاب اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد

معاون استانداری یزد با اشاره به اینکه سال جاری با دو میلاد با سعادت امام زمان(عج) همراه شد، گفت: در این زمینه تلفیق فضاسازی در حوزه مهدویت و انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌ها باشد.

اکبر عزیزی، معاون استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، امروز، 2 بهمن‌ماه در نشست ستاد دهه فجر استان یزد اظهار کرد: پیروزی انقلاب بزرگترین جشن جمهوری اسلامی ایران است و باید برنامه‌های دهه فجر به نحو احسن اجرایی شود و همه دستگاه‌ها به نحو احسن مشارکت کنند تا نشان دهیم با وجود شیوع کرونا در دو سال گذشته و مشکلاتی که در راستای برگزاری مراسم‌ دهه فجر وجود داشت اما انقلاب اسلامی هنوز جایگاه خود را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه برنامه‌های خوبی تدوین شده که باید به مرحله عمل رسانده شود تا با اجرای آن‌ها اثرات خوبی را در بین کودکان، نوجوانان و جوانان امروز داشته باشد.

عزیزی با اشاره به اینکه در برنامه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید مدنظر باشد تأکید کرد: دیدارهایی که در قالب دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انجام می‌شود، به شکلی برنامه‌ریزی شود تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همراه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه سال جاری با دو میلاد باسعادت امام زمان(عج) همراه شد، گفت: در این زمینه تلفیق فضاسازی در حوزه مهدویت و انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌ها باشد. در دهه فجر نهادها و دستگاه‌های استان برپایی میزخدمت را مدنظر داشته باشند تا مردم بتوانند از این طریق مشکلات را بیان و مورد رسیدگی قرار گیرد.

عزیزی بر ارائه و تبیین برنامه‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب در قالب بولتن، نمایشگاه و ... به اقشار مختلف تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی نیز خدمات درمانی و واکسیناسیون در مسیر راهپیمایی 22 بهمن را مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست از برنامه ریزی 10 شب در 10 مسجد و برگزاری جشن‌هایی در این ایام الله دهه فجر خبر داد و بر اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها تأکید کرد.

سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست «جشن ملی 1400» را شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی امسال اعلام کرد و به عناوین روزهای ایام الله فجر و برنامه‌های مناسبتی پرداخت.

انتهای پیام
captcha