امنیت و آرامش امروز؛ مرهون حضور حماسی و جانفشانی‌های شهدا
کد خبر: 4027714
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

امنیت و آرامش امروز؛ مرهون حضور حماسی و جانفشانی‌های شهدا

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی گفت: امنیت و آرامش امروز ما، مرهون حضور حماسی و جانفشانی‌های شهداست.

احمد محبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی در دیدار با خانواده شهدا به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی،  احمد محبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ دی ماه در دیدار خانواده شهید نخعی بیان کرد: با رشادت و جانفشانی شهدای عزیز، ایران اسلامی توانست در دوران فرسایشی هشت ساله دفاع مقدس، نه تنها در مقابل عراق بلکه در برابر چندین کشور تا بن دندان مسلح به پیروزی برسد.
وی ادامه داد: کسانی که در ایام هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کرده، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، به ندای رهبر و مقتدایشان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و  هیچ گاه با انگیزه‌های مادی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور نیافتند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی تصريح کرد: در راستای تصمیم شورای فرهنگی استانداری مقرر شده با خانواده‌های معزز شهدای همکاران دیدار شود.
محبی درخصوص هدف از انجام این دیدارها، اظهار کرد: سرکشی از خانواده شهدا به این منظور صورت می‌گیرد که این افراد متوجه شوند مسئولین همواره به یادشان هستند و هیچ گاه آنها را فراموش نخواهندکرد؛ این امر برای مدیران معنویت و انرژی به ارمغان می‌آورد.
شایان ذکر است؛ شهید نخعی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۶۵ در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید والامقام غلامحسین نخعی که در سال ۱۳۱۰ در روستای درخت توت شهرستان سربیشه متولد شده، دوران کودکی را در کنار پدر و مادری متدین و مهربان سپری نمود. او در جوانی به عضویت  شورای اسلامی روستا درآمد و در همین کسوت، برای بازدید جبهه از طریق جهاد سازندگی اعزام شد.
بعد از برگشت از این بازدید، با ثبت نام در بسیج، عازم جبهه شد و به عنوان تک تیرانداز در لشکر ویژه شهدا در شلمچه حضور یافت و پس از ۶ ماه در چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در همین منطقه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام
captcha