گروه‌های جهادی اردبیل در عرصه خدمت‌رسانی پیشگام هستند
کد خبر: 4027500
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

گروه‌های جهادی اردبیل در عرصه خدمت‌رسانی پیشگام هستند

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، گفت: ابتکارات نو و خلاق گروه‌های جهادی بسیج استان در عرصه‌های خدمت‌رسانی، این استان را از استان‌های پیشرو در امر جهادی کرده است.

گروه های جهادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی اصلانی‌زاویه، مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، ۱۹ دی‌ماه، در نشست صمیمی جهادگران استان با استاندار اردبیل، اظهار کرد: شوراهای جهادی و مجمع جهادگران استان نمایندگان واقعی گروه های جهادی و بدنه مردمی بسیج سازندگی هستند که با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: پرچم پرعزت جهاد با همت جوانان مومن و انقلابی در هر گوشه‌ای از این استان برافراشته شده و در تمامی بحران‌ها و سختی‌ها‌،گروه‌های جهادی بسیج  تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، تصریح کرد: ابتکارات نو و خلاق گروه‌های جهادی بسیج استان در عرصه‌های خدمت‌رسانی، این استان را از استان‌های پیشرو در امر جهادی  کرده است.

اصلانی افزود: در شرایط سخت کرونایی و کمبود ماسک در سطح کشور،ایده تولید ماسک خانگی برای اولین در استان اردبیل ابداع شد و کمبود ماسک توسط کارگاه‌های تولید ماسک خانگی گروه‌های جهادی در استان برطرف شد.

وی گفت:‌ به صورت ابتکاری پویش‌های خلاقانه و متعددی مثل پویش نذر سلامت، احسان نان صلواتی،‌پویش نذر خون و پویش‌های مختلف دیگر در قالب نهضت کمک‌های مومنانه در استان اجرایی شد که زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم کرد.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:در شرایط بحرانی و سخت  کرونا، تغسیل و تدفین اموات کرونایی توسط طلاب و روحانیون جهادی در استان انجام گرفت که اقدامی ارزشمند توسط طلاب جهادی بود.

اصلانی عنوان کرد: تعداد ۲۱ گروه جهادی استان اردبیل با طی مسافت هزار و ۶۰ کیلومتری به بخش سیل‌زده معمولان استان لرستان اعزام شدند که در ساخت و تکمیل خانه‌های سیل زدگان نقش آفرینی کردند.

وی بیان کرد: در کنار عمران و آبادانی مناطق محروم، ارائه خدمات متعدد فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار نیز برای تربیت نسل آینده‌ ساز کشور صورت گرفته است.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:برگزاری پویش بزرگ «رای من هدیه به قاسم» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توسط گروه‌های جهادی از اقدامات جهادی فاخر جهادگران استان بود که به صورت ابتکاری و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

اصلانی افزود: آبرسانی سیار به روستاها و قشلاقات درگیر تنش آبی با مشارکت گروه‌های جهادی و رزمندگان تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان از جمله تلاش‌های جهادی در همین سال است و امروز گروه‌های جهادی بسیج استان آماده کمک به دولت برای حل و فصل مسائل و مشکلات ولی‌نعمتان انقلاب هستند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام ۹ ماده‌ای به گروه‌های جهادی به لزوم حمایت دستگاه‌های قدر به پشتیبانی از گروه‌های جهادی تاکید می‌کند فلذاحمایت و پشتیبانی از جریان جهادی و حل و فصل موانع و مشکلات گروه‌های جهادی مهم و حائز اهمیت است و زمینه را برای خدمات رسانی بیشتر به مردم فراهم می‌کند.

اصلانی، با اشاره به اهمیت تشکیل مجمع مشورتی جهادی در استانداری اردبیل، افزود:از استاندار اردبیل انتظار داریم هماهنگی لازم را با فرمانداران و مدیران کل استان جهت پشتیبانی از گروه‌های جهادی به عمل آورد و در مجمع مشورتی مسائل و مشکلات موجود بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام
captcha