جهاد دانشگاهی اردبیل از بُعد نیروی انسانی غنی‌سازی شده است
کد خبر: 4026382
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

جهاد دانشگاهی اردبیل از بُعد نیروی انسانی غنی‌سازی شده است

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل،‌ گفت: نیروی انسانی خلاق و متخصص جزو مهم‌ترین فاکتورهای یک سازمان موفق است و ما تلاش کرده‌ایم از نظر نیروی انسانی جهاد دانشگاهی اردبیل را غنی کنیم.

مهران اوچی اردبیلی جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل،‌ ۱۵ دی‌ماه، ضمن تشریح دلایل موفقیت جهاد دانشگاهی اردبیل در سطح ملی، اظهار کرد: حوزه‌های فنی و مهندسی، پزشکی و علوم‌انسانی در ارزیابی و انتخاب این عنوان مورد ارزیابی قرار گرفته بود که در هر سه مورد جهاد دانشگاهی اردبیل توانسته بود نظر متولیان را جلب کند.

وی افزود: نیروی انسانی خلاق و متخصص جزو مهم‌ترین فاکتورهای یک سازمان موفق است و ما تلاش کرده‌ایم از نظر نیروی انسانی جهاد دانشگاهی اردبیل را غنی کنیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل، تشریح کرد: قبلاً ۲ نفر فلوشیب زنان در مرکز پزشکی بودند که ۲ نفر دیگر به این تعداد اضافه کردیم تا خدمات بهتر و مطلوبی به مردم ارائه دهیم و ۶ نفر پزشک دوره‌دیده هم در کنار دیگر پزشکان در مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی اردبیل مشغول ارائه خدمات هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، با بیان اینکه طی حدود ۴.۵ سال اخیر تقریباً به ارزش ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری کرده‌ایم، تصریح کرد: ارتقای تجهیزات پزشکی مرکز نظیر خرید انکوباتور کشت سلولی، الکتروشوک، ست کامل دستگاه میکروانجکشن، مانیتورینگ قلبی و ریوی، ساکشن و دستگاه هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی از جمله این خریدها بود.

اوچی‌اردبیلی، با بیان اینکه توسعه فضای فیزیکی از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی بود، ادامه داد: یک زمین به مساحت هزار و ۲۷۰ مترمربع با قیمت کارشناسی خریداری کردیم تا بتوانیم خلأهای موجود را برطرف کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ادامه داد: مرکز خدمات تخصصی بیوتکنولوژی صنعتی را اخذ مجوز کرده‌ایم و یک باب سوله در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای هزار مترمربع خریداری و نیروی انسانی آن را هم تأمین کرده‌ایم که به‌زودی با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ تن  افتتاح و آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام
captcha