جهاددانشگاهی اردبیل واحد برتر کشور شد
کد خبر: 4024529
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

جهاددانشگاهی اردبیل واحد برتر کشور شد

پنجمین دوره تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی، روز گذشته هفتم دی‌ماه برگزار شد که جهاددانشگاهی اردبیل به‌عنوان واحد در حال‌ توسعه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

جهاد دانشگاهی اردبیل واحد برتر کشور شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، پنجمین دوره تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی، روز گذشته هفتم دی‌ماه، با حضور زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در محل نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ برگزار شد که از مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل به خاطر کسب این موفقیت تجلیل شد.

در لوح اهدایی که به امضای دکتر طیبی، رئیس جهاددانشگاهی رسیده، آمده است: برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند توسعه و استمرار آن اقتضائات خود را طلب کرده و در برخی حوزه‌ها تأمین شرایط لازم جهت ورود به این فرآیند بسیار دشوار و نیازمند تمهیداتی خاص و تلاشی مضاعف و مستمر است.

توسعه واحدهای جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های پژوهش و فناوری مشکلات عدیده‌ای را در بر دارد که دست‌اندرکاران واحدهای در حال توسعه و مدیران جهاددانشگاهی با آن آشنا بوده و جهت مقابله با این دشواری‌ها و تنگناها برنامه‌های فشرده و متناسب با شرایط و درخوری را باید تدوین و اجرا کنند.

بدین وسیله ضمن تقدیر و سپاس از تلاش و فعالیت‌های جنابعالی و همکاران محترم در جهاد دانشگاهی اردبیل و احراز جایگاه «واحد برتر در حال توسعه جهاددانشگاهی» در حوزه پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۰، برای تمامی همکاران در آن واحد سازمانی توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 در پنجمین دوره تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی از 28 پژوهشگر و فناور برتر در هشت بخش پژوهشگران برتر، پژوهشگران جوان برتر، گروه‌های پژوهشی برتر، مراکز خدمات تخصصی برتر، نشریات علمی برتر، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برتر، طرح‌های پژوهشی و فناورانه برتر و واحدهای در حال توسعه تجلیل شد.

جهاد دانشگاهی اردبیل واحد برتر کشور شد

انتهای پیام
captcha