رتبه برتر نزاجا و نپاجا در نتایج تیمی مسابقات ارتش و دریافت درفش قرآنی
کد خبر: 4025417
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

رتبه برتر نزاجا و نپاجا در نتایج تیمی مسابقات ارتش و دریافت درفش قرآنی

در مجموع نتایج تیمی مسابقات کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان دانشگاه‌های ارتش، نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقطع دانشجویان توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

مسابقات ارتش و دریافت درفش قرآنیبه گزارش خبرنگار ایکنا، طی آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که امروز، ۱۲ دی‌ماه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش در سالن ۱۹ بهمن فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد به دلیل شرایط کرونایی به صورت نمادین از تعدادی از منتخبان این دوره تجلیل شد.


بیشتر بخوانید:


در این دوره از مسابقات بیش از 10 نفر از متسابقان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین طی این مراسم در مجموع امتیازات تیمی نزاجا با امتیاز دو هزار و 265، نپاجا با امتیاز هزار و 710، نهاجا با امتیاز هزار و 305 و ستاد آجا با امتیاز هزار و 50 و نداجا با امتیاز 465 توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کنند.

مسابقات ارتش و دریافت درفش قرآنی

بنابر آمار تفکیکی در بحث رقابت‌های تیمی در مقطع کارکنان پایور نزاجا با امتیاز هزار و 145،  نهاجا با امتیاز 850، نپاجا با امتیاز 730، ستاد آجا با امتیاز 210 و نداجا با امتیاز 30 مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند. همچنین در مقطع کارکنان وظیفه نپاجا با امتیاز 840، نزاجا با رتبه 730،  نداجا با  امتیاز 335، نهاجا با امتیاز 210 و ستاد آجاد با امتیاز 50 رتبه اول تا پنجم را به دست آوردند.

در مقطع دانشجویان نیز ستاد آجا/ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با امتیاز 505، نزاجا/ دانشگاه امام علی(ع) با امتیاز 390، ستاد آجا/ دانشگاه فارابی با امتیاز 285، نهاجا/ دانشگاه شهید ستاری با امتیاز 245 و نپجا با امتیاز 140 و نداجا با امتیاز 100 مقام‌های اول تا پنج را کسب کردند.

مسابقات ارتش و دریافت درفش قرآنی

 بخش دیگر این مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و میزبانان این دوره از مسابقات در نهاجا چون امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی، فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، امیرسرتیپ دوم علی سولاری، جانشین اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیرسرتیپ دوم سرچمی، معاون طرح و برنامه و بودجه نیروی هوایی ارتش، سرهنگ حافظ زارع، فرمانده ستاد و قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی ارتش، سرگرد سیدمحسن مصطفوی‌زاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی و جمعی دیگر از مسئولان بود.

بنابر گزارش ایکنا، درفش قرآنی تیم برتر مسابقات قرآن در بخش دانشجویان به ستاد ارتش جمهوری اسلامی و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش و ریاست ستاد ارتش اعطا شد. همچنین درفش قرآنی تیم برتر مسابقات قرآن در مقطع کارکنان پایور به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نزاجا داده شد و درفش قرآنی تیم برتر مسابقات قرآن در مقطع کارکنان وظیفه به نیروی پدافند هوایی ارتش رسید که به نیابت به امیر الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اعطا شد.

مسابقات ارتش و دریافت درفش قرآنی

در بخش دیگری از این مراسم رؤسای مراکز قرآن، عترت و نماز ادارات عقیدتی ـ سیاسی نیروهای پنج‌گانه ارتش تجلیل شد. همچنین طی برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه سه نفر از کارکنان و خانواده ارتش حائز رتبه شدند که از آنها تجلیل شد؛ سرهنگ دوم محمدرضا نصیری، حائز رتبه سوم رشته قرائت تحقیق از نیروی هوایی ارتش، سرهنگ محمدجواد جاوری، حافظ کل قرآن رشته قرائت ترتیل از ستاد آجا و سرکار خانم صابر از خانواده کارکنان نداجا از جمله این افراد بودند.

انتهای پیام
captcha