ایجاد منطقه آزاد تجاری در مناطق محروم اردبیل سبب رونق اشتغال و اقتصاد می‌شود
کد خبر: 4025039
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

ایجاد منطقه آزاد تجاری در مناطق محروم اردبیل سبب رونق اشتغال و اقتصاد می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: منطقه آزاد تجاری باید مختص مناطق محروم باشد تا در رونق اشتغال و اقتصاد موثر باشد چرا که استان اردبیل جزو استان‌های محروم است.

کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلسحجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تمام استان اردبیل اولویت بوده و در این زمینه پیگیری‌ها انجام شده و ادامه‌دار است.

وی، با اشاره به اینکه بایستی هر چهار و پنج نقطه در استان اردبیل در منطقه آزاد مصوب شود، افزود: مطالبه مردم این است که تمام استان از مزایای این منطقه بهره‌مند شوند که ما نمایندگان نیز باجدیت پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه‌ای با رئیس‌جمهور و دبیر مناطق آزاد کشور هم در مورد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل برگزار شده و حتی به دعوت امام جمعه اردبیل دبیر مناطق آزاد کشور در استان اردبیل حضور یافته و از تمام مناطق مورد نظر بازدید کرده است.

موسوی افزود: امیدواریم مناطق مختلف استان شامل منطقه آزاد تجاری شود، چرا که منطقه آزاد تجاری بایستی مختص مناطق محروم باشد تا در رونق اشتغال و اقتصاد موثر باشد.

انتهای پیام
captcha