تبدیل ارشق مشگین‌شهر به منطقه آزاد با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 4043027
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

تبدیل ارشق مشگین‌شهر به منطقه آزاد با جدیت پیگیری می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر تبدیل بخشی از منطقه ارشق به منطقه آزاد هستیم و انتظار می‌رود تحولات خوب اقتصادی در شهرستان مشگین‌شهر رقم بخورد.

محمود عباس زاده مجلسمحمود عباس‌زاده‌مشگینی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: پیگیری‌های خوبی در حوزه‌های مختلف استان اعم از بهداشت و درمان و راه و شهرسازی و نوسازی مدارس انجام یافته که انتظار داریم شاهد اتفاقات خوبی برای شهرستان مشگین‌شهر باشیم و از طرفی پیگیر تبدیل بخشی از منطقه ارشق به منطقه آزاد هستیم.

وی بیان کرد: تبدیل ارشق به منطقه آزاد یک اقدام و اتفاق خوب برای شهرستان و استان است و در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی که جزو موتور محرکه اقتصاد است برنامه‌های خوبی تدوین شده که با تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز درصدد هستیم تا عملیات اجرایی را شروع و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس تصریح کرد: اهمیت به توسعه بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی به عنوان یک ظرفیت مهم استان است که به همین منظور برنامه‌های خوبی تدوین شده و از دیگر برنامه‌های اساسی برای شهرستان می‌توان به اجرای پروژ‌ه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد که نقطه عطفی برای توسعه آن خواهد بود.

عباس‌زاده‌مشگینی ادامه داد: بنیاد مستضعفان نیز برنامه‌های خوبی برای اجرای پروژ‌ه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دارد که به همین منظور 60 میلیارد تومان اعتبار نیز به این پروژه‌ها در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود در کم‌ترین زمان ممکن شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم و با برنامه‌ریزی‌های اساسی مشکلات موجود را حل کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد دستاوردها  تحولات خوبی در منطقه باشیم چرا که این تلاش‌ها ما را در حل مشکلات اقتصادی و بیکاری و توسعه اقتصاد و اشتغال و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهنمون خواهد شد.

انتهای پیام
captcha