موفقیت و توسعه علمی جامعه در گرو پژوهش‌های کاربردی است
کد خبر: 4021423
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

موفقیت و توسعه علمی جامعه در گرو پژوهش‌های کاربردی است

رئیس جهاددانشگاهی فارس تاکید کرد که توسعه علمی، فرهنگی و موفقیت جامعه در گرو پژوهش‌هایی است که کاربردی باشند و منجر به حل مشکلات شوند.

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس، در نشست با کارکنان جهاددانشگاهی فارس که مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن دهه فاطمیه، ابراز امیدواری کرد که با رفتار و کردارمان، پیراون واقعی آن حضرت باشیم.

وی با اشاره به گستره و رشد فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه پژوهشی طی چهارسال اخیر، اضافه کرد: این نهاد انقلابی از مجموعه‌ای کامل تشکیل شده که در کنار همدیگر و در حوزه‌های مختلف برای تحقق اهداف نظام و واحد تلاش می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: ثبت طرح فناورانه ملی عصاره گیری گل‌های محمدی که حاصل همکاران ما در معاونت پژوهشی است و مقدمات اولیه کار آن هم انجام شده، مصداق مدعای فوق است.

بابایی، همچنین پیگیری راه‌اندازی مرکز ناباروری و درمان سرطان در استان به همت همکاران حوزه درمان و پژوهش را از دیگر اقدامات مطلوب جهاددانشگاهی فارس طی چهار سال اخیر ذکر کرد.

وی افزود: حوزه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگ، وجود سه خبرگزاری، وجود مجموعه درمانی و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی موجب شده تا حهاددانشگاهی دارای توانمندی، ظرفیت و قابلیت بالایی باشد و هریک از این حوزه‌ها با تعامل، همکاری و همدلی در راستای تحقق اهداف جهاد و نظام جمهوی سعی و تلاش می کنند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس اضافه کرد: اینکه همکاران در همه مسئولیت‌ها تلاش می‌کنند تا با بیشترین بهره وری خدمات عمومی و تخصصی ارائه کنند، جای تقدیر دارد.

بابایی همچنین ضمن تبریک بیست و دومین سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این رسانه را در شمار رسانه‌های مرجع و مورد وثوق معرفی و با اهدای لوح سپاس از زحمات خبرنگاران و عکاسان خبری این خبرگزاری قدردانی کرد.

او در این نشست همچنین از زحمات کارکنان حوزه مالی این مجموعه به مناسب روز حسابدار، از پژوهشگران برتر به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و از پرستاران مجموعه درمانی جهاددانشگاهی فارس به مناسبت روز پرستار تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha