قوانین دست و پاگیر را از سر راه برمی‌داریم
کد خبر: 4012197
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
عاملی:

قوانین دست و پاگیر را از سر راه برمی‌داریم

استاندار اردبیل، گفت: قوانین دست و پاگیر بایستی امروز برطرف شود، چرا که این یک تکلیف قانونی، ولایی و جهادی محسوب می‌شود و نیاز است با تلاش‌های جهادی مشکلات پیش‌رو را برطرف‌ کنیم.

سیدحامد عاملی استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۹ آبان‌ماه، در دیدار با مردم در مسجد جامع شهرستان نیر، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های صحیح در استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده که نیاز است همدلی و وحدت در این زمینه مورد توجه واقع شود، به طوریکه هر فرد به دنبال رفع مشکل شخصی در منطقه خود نباشد.

عاملی اظهار کرد: تاکنون اعتبارات قابل توجهی به مناطق مختلف استان تخصیص یافته اما مشکل بیکاری هنوز رفع نشده و علی‌رغم رشد جمعیت در طول سال‌های گذشته جمعیت اردبیل همان تعداد است که عامل آن مهاجرت به مناطق دیگر کشور است.

استاندار اردبیل، ادامه داد: قوانین دست و پاگیر بایستی امروز برطرف شود، چرا که این یک تکلیف قانونی و ولایی و جهادی محسوب می‌شود و نیاز است تا این کارها برای برطرف سازی مشکلات در دستور کار قرار دهیم.

عاملی، تصریح کرد: ایجاد منابع را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بدانیم در شهرستان نیر چه اقداماتی می‌توان انجام داد و نیاز است اعتبار در جاهایی هزینه شود تا گرفتاری‌های مردم در حوزه بیکاری و معیشتی مشکل‌گشا باشد و با کمک همدیگر بتوانیم شهرستان نیر را آباد کنیم.

وی اظهار کرد: مدیران بایستی بدون توجه به زمان شبانه‌روز کار کنند، لذا هر مدیری که مردم احساس کنند که می‌تواند برای استان مفید باشد بایستی از ظرفیت این مسئولان استفاده شود و به همین دلیل نیاز است تا افراد مناسب را معرفی کنند تا با شناسایی این افراد زمینه خدمت صادقانه به مردم را رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha