کمک پنج میلیاردی مردم چهارمحال‌وبختیاری به زلزله‌زدگان کوهرنگ
کد خبر: 4011215
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

کمک پنج میلیاردی مردم چهارمحال‌وبختیاری به زلزله‌زدگان کوهرنگ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و اهدای بیش از پنج میلیارد تومان انواع وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی به زلزله‌زدگان کوهرنگ خبر داد.

کمک به زلزله‌زدگان کوهرنگبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان امروز، ۱۶ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با هدف کمک به زلزله زدگان کوهرنگ، گفت: این رزمایش با حضور سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، فرمانداران شهرستان‌های ده‌گانه استان و فرماندهان نواحی شهرستانی سپاه در چلگرد برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان از جمع آوری و توزیع بیش از پنج میلیارد تومان کمک مؤمنانه به زلزله‌زدگان کوهرنگ خبر داد و افزود: این کمک‌ها طی کاروانی به قرارگاه جهادی شهرستان کوهرنگ تحویل داده شد. پتو، مواد غذایی، مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی در قالب این کمک‌های مؤمنانه در میان زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به انعقاد قرارداد سه‌جانبه میان زلزله‌زدگان، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و بنیاد مسکن برای بازسازی خانه‌های تخریب شده، تصریح کرد: در حاشیه این رزمایش یک باب منزل مسکونی نیز توسط فرمانده سپاه استان و فرماندار کوهرنگ کلنگ‌زنی شد.

سرهنگ فولادی بر آمادگی کامل گروه‌های جهادی استان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ تأکید و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی استان از ساعات اولیه روز حادثه در کنار زلزله‌زدگان بودند و خدمت‌رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha