سیاست خارجی ایران براساس آموزه‌های دینی است
کد خبر: 4010664
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

سیاست خارجی ایران براساس آموزه‌های دینی است

امام‌جمعه تکاب گفت: سیاست خارحی ما براساس آموزه‌های دینی و مکتب اسلام است و پاسداران انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی از منافع و مصالح امت اسلام و ملت ایران کوتاه نمی‌آیند.

علی رحیمی امام جمعه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام‌‌جمعه تکاب، ۱۳ آبان در اجتماع مردمی ۱۳ آبان در گلزار شهدا تکاب اظهار کرد: اعلام آغاز دور جدید مذاکرات وین و خبر شکست آمریکا در دزدی نفت ایران در دریای عمان با اقدام شجاعانه دلاورمردان سپاه به صورت همزمان در یک روز نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان از دستورهای دین اسلام است، افزود: سلحشوران سپاه و پاسداران شجاع اسلام و انقلاب در برابر زورگویی آمریکا در دریای عمان ایستادند و از منافع ملی کوتاه نیامدند.

امام‌‌جمعه تکاب با اشاره به اینکه این اتفاق شکستی دوباره برای آمریکا در منطقه است، ادامه داد: سیاست خارحی ما براساس آموزه‌های دینی و مکتب اسلام است و پاسداران انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی از منافع و مصالح امت اسلام و ملت ایران کوتاه نمی‌آیند.

وی تصریح کرد: زمانی که در گذشته حالت تهاجمی در برابر دشمنان نداشتیم و کوتاه آمدیم، ده‌ها مورد تحریم و تهدید علیه ملت ایران انجام شد و حتی سردار حاج قاسم سلیمانی را در اقدامی جنایت‌کارانه به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه تهاجمی علیه هیچ کشوری نداشته بلکه همواره از کیان خود در برابر دشمنان دفاع کرده است، خاطرنشان کرد: هر زمانی که براساس ترسیم قرآنی و نبوی ارتباط ما با دنیای خارج و همه ملت‌ها محقق شده، پشروی و موفقیت و پیروزی درخشان داشته‌ایم اما در هر عرصه‌ای که اغماض کردیم و کوتاه آمدیم دچار خسران و خسارت شده‌ایم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در ده‌ها آیه نورانی در حوزه استکبار و مستکبرین به پیامبر اکرم(ص) توسعه و سفارش کرده است افزود: آمریکا پرچمدار دشمنی با ملت ایران اما همواره در ۴۳ سال گذشته در برابر ایستادگی ملت ایران شکست خورده است.

 

انتهای پیام
captcha