محفل اُنس با قرآن کریم در اردبیل برپا شد
کد خبر: 4008784
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

محفل اُنس با قرآن کریم در اردبیل برپا شد

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران‌آباد اردبیل، گفت: محفل اُنس با قرآن کریم، با حضور فعالان قرآنی کانون در مسجد جامع روستا برپا شد.

محفل اُنس با قرآن کریم در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عادل محرمی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران‌آباد اردبیل، هفتم آبان‌ماه،‌ ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، محفل اُنس با قرآن کریم، با حضور فعالان قرآنی کانون در مسجد جامع روستا برپا شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این محفل معنوی، ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به سمت قرائت و فراگیری بیشتری قرآن کریم است که به همین منظور در پایان این مراسم معنوی به همه شرکت کنندگان نوجوانان و جوانان حاضر در این محفل قرآنی هدایای اهدا شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران‌آباد اردبیل، ادامه داد: برگزاری این محافل اُنس با قرآن کریم، به دلیل استقبال خوب در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برپا می‌شود تا اُنس و اُلفت نوجوانان و جوانان با این کتاب آسمانی بیشتر شود.

محرمی اظهار کرد: همدلی و همکاری برای برپایی چنین محافل معنوی در بین نوجوانان و جوانان مثال‌زدنی هست و این روحیه جهادی موجب افزایش فعالیت‌های قرآنی در این روستا شده است.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا زمینه علاقه‌مندی برای حفظ قرآن کریم در بین نوجوانان و جوانان را نیز افزایش دهیم تا این کلام الهی در بخش بخش زندگی آنها مثمرثمر شود.

انتهای پیام
captcha