محفل اُنس با قرآن کریم در اردبیل برپا می‌شود
کد خبر: 4007572
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص)؛

محفل اُنس با قرآن کریم در اردبیل برپا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، محفل اُنس با قرآن کریم در کانون‌های مساجد منتخب استان، برگزار خواهد شد.

رضازاده// محفل اُنس با قرآن کریم در اردبیل برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، دوم آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، محفل اُنس با قرآن کریم در کانون‌های مساجد منتخب استان، برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های متعددی با محوریت هفته وحدت، در مساجد اهل تسنن و تشیع برگزار می‌شود که طرح شنبه‌های کتاب با معرفی کتب مختص هفته وحدت و زندگی‌نامه رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و فعالیت‌های مجازی از جمله ادعیه خوانی، سخنرانی و روایات در شبکه های اجتماعی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ادامه داد: برنامه‌های هنری اعم از پخش سرود، تواشیح و شعر در سطح مساجد استان و برپایی سخنرانی حلقه های تربیتی، امام جماعت و مربیان از جمله برنامه های روز میلاد خواهد بود.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته وحدت در کانون‌های مساجد اهل تسنن، با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی در شهر عنبران و هشتجین برگزار شده و توزیع کمک های مومنانه با مشارکت خیرین در هفته وحدت، بازدید از کانون های فعال به مناسبت اجرای رویداد ملی «فهما» و فضاسازی مسجد به مناسبت هفته وحدت از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha