استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ترویج فرهنگ نماز و آموزه‌های قرآنی
کد خبر: 4008783
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ترویج فرهنگ نماز و آموزه‌های قرآنی

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: بهتر است برای ترویج فرهنگ نماز و آموزه‌های قرآنی از بستر فضای مجازی به صورت مناسب بهره‌گیری شود.

شبکه شاد برای ترویج فرهنگ نماز و آموزه‌های قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل، اظهار کرد: هیئت اندیشه‌ورزی در ناحیه و مدارس استان اردبیل تشکیل می‌شود و در این راستا نیاز است تا از ظرفیت مدیران و مسئولان به صورت حدأکثری استفاده شود.

وی گفت: نیاز است تا در تحقق چهار اصل نماز اهتمام جدی به عمل آید و در این خصوص از همراهی و همکاری مدیران و معلمان و دبیران امام جماعت مدارس و دانش آموزان و اولیای آن‌ها استفاده حداکثری شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، افزود: از ائمه جماعات دیگر ادارات نیز که جهت حضور در مدارس برای اقامه نماز معرفی شده‌اند، نیاز است تا برای اقامه نماز مدارس به عمل آید.

عبدی گفت: جهت رونق‌بخشی و افزایش مدارس و بدنه آموزش و پرورش،‌بایستی از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده کرده و با انتخاب افراد فاضل و باسواد و با تشکیل کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای آن‌ها حداکثر بهره را ببرد.

وی بیان کرد: زنگ نماز در مدارس بایستی براساس دستورالعمل‌های وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی گردد تا با این شیوه به نماز جماعت مدارس رونق بخشید و در خصوص حضور مدیران ومعلمان در نماز جماعت مدارس برنامه‌ریزی و اقدام جدی به عمل آورد.

عبدی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت شبکه شاد نیز اظهار کرد: بهتر است برای ترویج فرهنگ نماز و آموزه‌های قرآنی از بستر فضای مجازی به صورت مناسب بهره‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha