نیازمند ترویج اخلاق و منش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی هستیم
کد خبر: 4008139
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

نیازمند ترویج اخلاق و منش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی هستیم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: حفظ شأن و مقام شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که نیازمند ترویج اخلاق و منش شهیدان در زندگی فردی و اجتماعی هستیم.

رضازاده// نیازمند ترویج اخلاق و منش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی هستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، چهارم آبان‌ماه، در مراسم تجلیل از کارکنان جانباز و خانواده شهدا و ایثارگران تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: حفظ شأن و مقام شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که نیازمند ترویج اخلاق و منش شهیدان در زندگی فردی و اجتماعی هستیم.

وی بیان کرد: اقدام فرهنگی امام راحل، زمینه‌ساز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از متن کتاب‌ها به بطن جامعه کشانده شده و دوران دفاع مقدس در حال حاضر به منصه ظهور رسیده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بایستی شهیدوارانه باشد که در این زمینه حفظ شأن و مقام شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است تا بتوانیم اخلاق و منش شهدای والامقام در زندگی فردی و اجتماعی ترویج دهیم.

جعفرزاده بیان کرد: عزت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به برکت خون شهدای والامقام رقم خورده که در این زمینه مسئولان و مردم به دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و تکریم آنان، ارزش‌گذاری به جامعه و حکومت است.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران، سرمایه بزرگ فرهنگی در جامعه است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بایستی به گونه‌ای رفتار کنند تا نام بزرگ شهدا و ایثارگران برازنده شخصیت آن‌ها بوده و نیاز است همگان در اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha