کشف و ضبط 20 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل
کد خبر: 4007588
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام یافت؛

کشف و ضبط 20 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل

فرمانده نیروی مرزبانی استان اردبیل، گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه، 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک، توسط مرزبانان استان اردبیل، کشف و ضبط شد.

رضازاده// کشف و ضبط 20 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سیدشاهین اسمعلی، فرمانده نیروی مرزبانی استان اردبیل، دوم آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با هدف پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک توسط مرزبانان استان اردبیل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به این‌که 2 نفر سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است، گفت: با تشدید بازرسی‌ها و اقدامات نظارتی تلاش و جدیت بر این است تا از فعالیت‌های سوداگران مرگ در سطح استان جلوگیری کرده و عرصه را بر این افراد تنگ‌تر کنیم.

فرمانده نیروی مرزبانی استان اردبیل، بیان کرد: متاسفانه فعالیت قاچاقچیان در استان سبب قشر جوان بسیاری در دام اعتیاد گرفتار شوند که لازم است در این راستا با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی از فعالیت اکیپ‌های خرید، فروش یا انتقال موادمخدر در هر نقطه از کشور جلوگیری شود.

اسمعلی تصریح کرد: انتظار داریم مشارکت همگانی برای کشفیات مواد مخدر مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز بهبود وضعیت موجود گام‌های اساسی و هدفمند برداریم که در آخرین رتبه‌بندی نرخ جرایم رخ داده در استان‌ها، استان اردبیل در ردیف سوم شاخص امنیت پایدار استان‌های کشور قرار گرفت.

وی افزود: از مردم استان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به خرید یا فروش مواد مخدر در سطح شهر و شهرستان‌ها مراتب را به دفتر دادستانی و یا نیروهای انتظامی و امنیتی استان خبر داده تا از این طریق سیستم قضایی وارد عمل شده و نتیجه دلخواه حاصل شود.

انتهای پیام
captcha