فعالیت‌های قرآنی ناجا در اردبیل مطلوب است
کد خبر: 4004657
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

فعالیت‌های قرآنی ناجا در اردبیل مطلوب است

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، گفت: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی نیروی انتظامی استان در حد مطلوب و کیفی بوده که با تلاش‌های انجام یافته سال گذشته، استان اردبیل در مسابقات قرآنی ناجا رتبه برتر را کسب کرده است.

رضازاده// فعالیت‌های قرآنی ناجا در اردبیل بسیار مطلوب استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، 21 مهرماه، در جمع مسئولین نیروی انتظامی استان در گرامیداشت هفته ناجا در اردبیل، اظهار کرد: رتبه استان اردبیل در جرایم امنیتی از میانگین کشوری پایین‌تر بوده که این مسئله نشان از امنیت پایدار در استان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، ادامه داد: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی نیروی انتظامی استان در حد مطلوب و کیفی بوده و خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته سال گذشته، استان اردبیل در مسابقات قرآنی ناجا رتبه برتر را کسب کرده است.

حسینی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های قرآنی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شود تا بتوانیم به این شکل مشکلات و معضلات اجتماعی را در استان ریشه‌کن کنیم.

وی با اشاره به کشف 2 تن مواد مخدر در استان، نیز گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد که این مسئله نیازمند آسیب‌شناسی و نظارت و بازرسی‌های بیشتر برای کنترل وضعیت موجود است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، با اشاره به این که سن اعتیاد در استان اردبیل به ۱۴ سال کاهش یافته است، ادامه داد: نیازمند آسیب‌شناسی‌های جدی هستیم تا با تدابیر ویژه مشکلات موجود ریشه‌یابی شود.

حسینی تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتظار داریم همکاری و مشارکت لازم را برای کاهش معضلات اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha