رئیس‌جمهور به اردبیل رفت
کد خبر: 4007000
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
در هشتمین سفر دولت سیزدهم؛

رئیس‌جمهور به اردبیل رفت

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در هشتمین سفر خود، وارد استان اردبیل شد.

رئیس‌جمهور وارد اردبیل شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، صبح امروز، ۳۰ مهرماه در هشتمین برنامه سفر استانی خود برای بازدید از بعضی پروژه‌های در دست اجرا و کلنگ‌زنی طرح‌های در دست اقدام وارد اردبیل شد.

در این سفر از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، طرح راه آهن اردبیل ـ میانه، منطقه ویژه اقتصادی نمین، و از چند طرح آبرسانی و عمرانی دیگر هم بازدید و با نخبگان و گروه‌های مختلف مردم دیدار می‌کند و سپس در نشست شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

نشست با منتخبین و نمایندگان اقشار مختلف مردم و نخبگان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل است که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشست با منتخبین محدود خواهد بود.

جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور حجت‌الاسلام رئیسی و وزرا برگزار و نشست خبری با خبرنگاران منتخب استان پایان‌بخش هشتمین سفر استانی هیئت دولت به اردبیل خواهد بود.

هیئت همراه و وزرای رئیس جمهور نیز در هشتمین سفر استانی ریاست جمهوری به استان اردبیل برنامه‌هایی را در دستور کار دارند که البته وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به‌عنوان نماینده دولت از روز گذشته در شهرهای استان حاضر و برنامه‌های سفر را پیگیری کردند.

فرودگاه اردبیل در ماه‌هایی از سال شاهد لغو پرواز و یا تأخیرهای چندساعته ایرلاین‌ها است که این لغو پرواز نصیب هیئت دولت سیزدهم نیز شد و تعدادی از وزرا نتوانستند پنجشنبه وارد اردبیل شوند.

هواپیمای حامل رئیس‌جمهور کشورمان نیز به‌دلیل نامساعد بودن جو فرودگاه اردبیل ناگزیر در فرودگاه پارس‌آباد مغان به زمین نشست تا شاید همین موضوع در راستای حل مشکل اساسی فرودگاه اردبیل تلنگری برای مسئولان باشد.

در این سفر، وزرا به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان‌های استان حاضر شده و پس از بررسی و احصای مسائل و مشکلات شهرستان‌ها، در جلسه شورای اداری، این مسائل را بررسی می‌کنند.

وزیران نیز پس از حضور در شهرستان‌ها و شنیدن نقطه نظرات مسئولان و مردم، مسائل، مشکلات و پتانسیل‌های شهرستان‌ها را در جلسه شورای اداری مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha