وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی است
کد خبر: 4006292
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
استاندار خراسان‌جنوبی:

وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی است

استاندار خراسان‌جنوبی در پیامی به‌مناسبت آغاز هفته وحدت، گفت: وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان‌ها و مکان‌ها است.

وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی استبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی پیامی به‌مناسبت هفته وحدت که از امروز ۱۲ ربیع‌الاول (۲۷ مهرماه) آغاز شد صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«مقام معظم رهبری فرمودند «به نظر ما هفته‌ وحدت خیلی مهم است و اتحاد مسلمانان، درمان بسیاری از دردهای امت اسلامی است.»

ربیع‌الاول این ذخیره‌گاه برکت‌های خداوندی، به جهت وجود نازنین آخرین فرستاده پروردگار، به‌درستی بهار ماه‌ها نام گرفته است.

حضرت رسول(ص) در این ماه عزیز پا به عرصه خاکی دنیا گذاشت تا پیام‌آور صلح و دوستی بوده، این باور را در همه قرون و اعصار نهادینه سازد که وحدت امت اسلامی، از مهمترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمامی زمان‌ها و مکان‌هاست.

تعیین روزهایی نیکو در این ماه عزیز با عنوان «هفته وحدت» که نشئت گرفته از اندیشه وحدت‌آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است، بیانگر نتیجه دادن این راهبرد و نشان‌دهنده جاری و ساری بودن روحیه وحدت و همدلی در ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) رسول صلح و بیداری و امام جعفر صادق(ع) سرچشمه علم و حکمت و مؤسس مذهب جعفری به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم متدین استان که با وحدت دیرپا و ماندگار خود، خراسان جنوبی را به عنوان سرزمین مودت بین شیعه و سنی در ایران اسلامی بلندآوازه کرده‌اند، این یکپارچگی ستودنی در سایه اسلام را ارج نهاده، امید آن دارم که در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) و با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) با تقویت و گسترش این روحیه همبستگی و وفاق، شاهد بالندگی و سربلندی بیش از پیش این دیار پایدار باشیم.»

انتهای پیام
captcha