مسئولان خدمت به خانواده‌های شهدا را مغتنم بشمارند
کد خبر: 4005360
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

مسئولان خدمت به خانواده‌های شهدا را مغتنم بشمارند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیله‌سوار، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و خدمت به آنها افتخاری است که هر مسئولی بایستی این فرصت را مغتنم شمرده و به جامعه ایثارگری خدمت کند.

رضازاده// مسئولان خدمت به خانواده‌های شهدا را مغتنم بشمارندبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدعلی ماجدی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیله‌سوار، 24 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و خدمت به آنها افتخاری است که هر مسئولی بایستی این فرصت را مغتنم بشمارد و به جامعه ایثارگری خدمت کند.

وی با اشاره به این که خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و احیای آرمان‌های شهیدان جزو افتخارات ماست، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده در این راستا گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیله‌سوار، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فضاسازی شهری با تصاویر شهدا و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا از جمله برنامه‌هایی است که می‌توانیم با مشارکت هم در سطح شهر انجام دهیم.

ماجدی، تصریح کرد: این مجموعه آمادگی دارد تا برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهر را اجرا کند که به همین منظور با آرمان‌های شهدا و مدافعان  انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی شاهدان شهیدی است که از جان خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم در امینت زندگی کنیم.

انتهای پیام
captcha