مسئولان اردبیلی به مشکلات و دغدغه‌های مردم توجه کنند
کد خبر: 4004615
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

مسئولان اردبیلی به مشکلات و دغدغه‌های مردم توجه کنند

استاندار اردبیل، گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان اردبیل به مسائل اقتصادی توجه کنند که در این زمینه توجه به شرایط اقتصادی کشور، رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد.

رضازاده// مسئولان اردبیلی به مشکلات و دغدغه‌های مردم توجه کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 21 مهرماه، در دیدار با برخی از مسئولان در اردبیل، اظهار کرد: توجه مسئولان به مسائل اقتصادی از اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه توجه به شرایط اقتصادی کشور، نیازمند رسیدگی‌های ویژه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت کاری قرار دارد.

وی با اشاره به این که اقدامات مهمی در دستور کار استانداری اردبیل قرار گرفته است، بیان کرد: اولویت دوره کاری جدید، رسیدگی به دغدغه‌های مالی مردم است.

عاملی ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان به مسائل اقتصادی توجه کنند که در این زمینه توجه به شرایط اقتصادی کشور، رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد.

استاندار اردبیل، بیان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه به دنبال ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم هستیم و درصدد هستیم استفاده از ظرفیت‌ها را به عنوان اولویت اساسی مطرح کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

عاملی تصریح کرد: توسعه اقتصاد و تولید ثروت مهم‌ترین چالش دولت سیزدهم است که در این زمینه با تبدیل ظرفیت‌های داخلی استان‌ها، گشایش اقتصادی در کشور اتفاق می‌افتد و شاهد تحقق اهداف مورد نظر خواهیم بود.

وی اظهار کرد: استفاده از ساز و کار مقرراتی در کشور برای ما جزو اولویت‌های اساسی بوده که نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم تا از ظرفیت‌ها بهترین بهره را برده و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف‌سازی کنیم.

انتهای پیام
captcha