انتظار از کابینه جدید دولت اشراف بر تمامی حوزه‌های کاری است
کد خبر: 3988885
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

انتظار از کابینه جدید دولت اشراف بر تمامی حوزه‌های کاری است

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: انتظار ما از کابینه دولت سیزدهم و وزرای جدید، توانمندی و تخصص برای اشراف در تمامی حوزه‌های کاری است که همراه با خستگی‌ناپذیری و صداقت می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کند.

رضازاده// انتظار از کابینه جدید دولت اشراف بر تمامی حوزه‌های کاری استحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: انتظار ما از کابینه دولت سیزدهم و وزرای جدید، توانمندی و تخصص برای اشراف در تمامی حوزه‌های کاری است که همراه با خستگی‌ناپذیری و صداقت می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم باید به صورت کامل مورد توجه واقع شود، بیان کرد: توجه به اقشار ضعیف جامعه برای رشد و جهش تولید به خصوص در مناطق محروم، اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال‌زایی در حوزه اقتصادی حرف نخست را می‌زند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بهره‌مندی از افراد مجرب و جوانان برای حضور در سیستم اجرایی کشور برای تأمین معیشت مردم و اشتغال جوانان از اولویت‌های اساسی بوده که به همین منظور درصدد هستیم از تمامی ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کنیم.

موسوی ادامه داد: جلوگیری از هر گونه فعالیت منحرفانه و کج‌روی‌ها اولویت اساسی مجلس است که در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و در کنار دولت به دنبال تحقق اهداف مورد نظر هستیم تا بتوانیم با رفع مشکلات و موانع مورد نظر مشکلات جامعه را برطرف‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در کنار دولت جدید برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم گام برداشته و در راستای ارائه خدمات مطلوب به آنان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha