متخلفان اقتصادی در هر پست و مقامی در انتظار مجازات باشند
کد خبر: 4005983
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

متخلفان اقتصادی در هر پست و مقامی در انتظار مجازات باشند

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با همه کسانی که دنبال ایجاد فساد مالی و اختلاس بوده و یا نسبت به بیت‌المال بی‌توجه هستند، برخورد خواهد شد.

رضازاده// متخلفان اقتصادی در هر پست و مقامی در انتظار مجازات باشندحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با همه کسانی که دنبال ایجاد فساد مالی و اختلاس بوده و یا نسبت به بیت‌المال بی‌توجه هستند، برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در همین راستا برای سیف، رئیس کل اسبق بانک مرکزی و عراقچی، معاون امور بین‌الملل وی، احکامی صادر شده است.

موسوی بیان کرد: بنابراین قوه قضائیه با انتشار عمومی احکام مربوط به مجرمینی که دارای مسئولیت بوده‌اند، باعث ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در بین مردم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌شود.

وی تصریح کرد: در هر شرایطی اجرای عدالت، در نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: وقتی دولت از اجرای مصوبات مجلس و قوانین استنکاف کند، نتیجه آن وضعیتی است که مشاهده می‌کنیم که برخی از صاحب‌منصب‌ها با تخلف و فساد، به کشور خسارت وارد کرده‌اند.

موسوی بیان کرد: متأسفانه برخی مسئولان از جایگاه خود سوءاستفاده کرده و مشکلات اقتصادی را در جامعه تشدید می‌کنند که به همین منظور، بایستی دستگاه قضائی با جدیت در برابر این افراد ایستادگی کرده و اجازه رانت و اختلاس را به آنان ندهد.

وی اظهار کرد: مجلس نیز در این زمینه ورود جدی دارد تا در کنار دستگاه قضائی با مشکلات اقتصادی مبارزه کند.

انتهای پیام
captcha