مرکز نیکوکاری محله‌محور در اردبیل راه‌اندازی شد
کد خبر: 4004160
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

مرکز نیکوکاری محله‌محور در اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: نخستین مرکز نیکوکاری با محوریت خانواده در اردبیل راه‌اندازی شد.

رضازاده// مرکز نیکوکاری محله‌محور در اردبیل راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، 20 مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: نخستین مرکز نیکوکاری با محوریت خانواده در اردبیل راه‌اندازی و با نام مهر حضرت محمد(ص) مزین شده است.

وی با اشاره به این که در قالب این طرح، کمک به خانواده‌های نیازمند و مستمندی رقم می‌خورد که از هیچ یک از نهادهای حمایتی بهره‌مند نیستند، بیان کرد: شناسایی گروه‌های نیازمند جامعه جزو اولویت‌های اساسی بوده و این مرکز به همت خانواده مرحوم حاج محمد رشیدی شیخ احمد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: با اولویت اقوام و نزدیکان کمک‌ها جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که در این راستا کمیته امداد به همراه مرکز نیکوکاری به دنبال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند است.

دشتی، تصریح کرد: سعی و تلاش مراکز نیکوکاری ارائه خدمات به صورت منسجم و محله‌محور بوده تا با احصای نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت، گام‌های اساسی برای تأمین نیازهای آ‌ن‌ها برداشته شود.

وی اظهار کرد: بیش از ۵۷ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که از خیران و نیکوکاران استان برای شرکت در این کار نیک و پسندیده دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha