افتتاح یازدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در گرمی
کد خبر: 3998209
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

افتتاح یازدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در گرمی

یازدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در دهستان مرزی آزادلو از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل، با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افتتاح شد.

رضازاده// آغاز به کار یازدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، 26 شهریورماه، در مراسم افتتاح یازدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در استان اردبیل، اظهار کرد: رفع نیازهای اساسی مددجویان و خانواده‌های بی‌بضاعت برای ما حائز اهمیت بسیار بوده و تاکنون در استان اردبیل 151 مرکز نیکوکاری فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: رفع مشکلات نیازمندان و فقیران یکی از برنامه‌های اساسی ما است که به‌صورت هدفمند مورد توجه قرار گرفته و با تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری به دنبال تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر هستیم که تاکنون نتایج بسیار مناسبی به دنبال داشته است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، ادامه داد: حدود 220 میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل، کمک‌رسانی شده و این مراکز در حقیقت، به‌عنوان پل ارتباطی خیران و نیازمندان محسوب می‌شوند که کمک‌های مردمی را به‌صورت ساده در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

بختیاری بیان کرد: گسترش مراکز نیکوکاری زمینه‌ساز توسعه کار خیر در جامعه بوده و در این زمینه کمک‌های خیران در هر منطقه و محله زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ریشه‌کن سازی فقر و محرومیت را به دنبال داشته است.

انتهای پیام
captcha