یادواره طرح ملی لاله‌های روشن در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4003336
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

یادواره طرح ملی لاله‌های روشن در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: برگزاری یادواره طرح ملی لاله‌های روشن، فرصت مغتنمی است تا یک بار دیگر طریق عظمت و عزت‌خواهی را مرور کنیم.

رضازاده// یادواره طرح ملی لاله‌های روشن در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، 17 مهرماه، در جلسه شورای هماهنگی دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری علمدار و سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن استان اردبیل، اظهار کرد: یادواره طرح ملی لاله‌های روشن، به عنوان فرصت مغتنمی است تا یک بار دیگر با شهیدان طریق عظمت و عزت‌خواهی را مرور کنیم.

وی بیان کرد:‌ استفاده از زبان هنری در اجرای جشنواره علمدار، یک اتفاق خوب بوده و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌ها به صورت حضوری برگزار نمی‌شود، ولی بایستی خلاهای اجرای غیرحضوری برنامه‌ها را در بستر مجازی برطرف کنیم.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: شهید سلیمانی نماد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی است و آموزش و پرورش بایستی در شناخت تمام ابعاد شخصیتی وی اقدام نماید.

ناصری تصریح کرد: شهید سلیمانی از بهترین الگوهای تربیتی جمهوری اسلامی است و یک انسان موفق در عرصه مبارزه با استکبار و پرچم‌دار آزادی و مجاهدت به معنای واقعی در همه جوانب بودند.

وی اظهار کرد: مرور زندگینامه این بزرگوار می‌تواند در بسط و نشر فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت حائز اهمیت باشد.

انتهای پیام
captcha