مراسم یادواره 32 شهید محله امام رضا(ع) اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4002961
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

مراسم یادواره 32 شهید محله امام رضا(ع) اردبیل برگزار شد

مراسم یادواره 32 شهید محله امام رضا(ع) اردبیل با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار شد.

رضازاده// بهشت برای زیارت‌کنندگان امام رضا(ع) تضمینی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 14 مهرماه، در مراسم یادواره 32 شهید محله امام رضا(ع) اردبیل، اظهار کرد: فلسفه شهادت در اسلام نیازمند تبیین و ترویج همه‌جانبه بوده و بی‌شک این مسئله جزو مهم‌ترین اولویت‌هاست.

وی بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم، نام پیامبر اسلام(ص) و شهید در نزد خداوند متعال دارای حرمت و حساسیت خاصی بوده و شهید زنده است و حیات ابدی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: شهدا باب رحمت الهی هستند و اهل بیت(ع) تجلی توحید در زمین هستند، که هر کس به زیارت امام رضا(ع) نائل شود بهشت برای وی تضمین شده است.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین داور جوادی، فرمانده پایگاه مقاومت مسجد امام رضا(ع) اردبیل، در این مراسم به تشریح فعالیت های پایگاه مقاومت محله امام رضا(ع) پرداخت و گفت: 150 رزمنده اردبیلی از مسجد امام رضا(ع) به جبهه اعزام شدند و 32 نفر از این رزمندگان به فیض شهادت نائل آمدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز گفت: هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال خود درس بزرگ شجاعت و ایثارگری را به ما آموختند.

انتهای پیام
captcha